Articles

Detroit Lions 2015 NFL návrh recenze

Detroit Lions 2015 NFL návrh přišel a šel ve vzrušujícím způsobem. Lvi měli letos sedm výběrů a mezi analytiky panovaly z tohoto draftu smíšené pocity. V prvním kole byli agresivní a vyměnili si pět míst za svůj první výběr. Zde je, koho vybrali:

1. kolo, 28. celkově-og Laken Tomlinson (Duke)

2. kolo, 54. celkově-RB Ameer Abdullah (Nebraska)

3. kolo, 80. celkově – CB Alex Carter (Stanford)

4. kolo, 113. celkově – DT Gabe Wright (Auburn)

5. kolo, 168. celkově – FB Michael Burton (Rutgers)

6. kolo, 200. celkově-CB Quandre Diggs (Texas)

7. kolo, 240. celkově-OT Corey Robinson (Jižní Karolína)

Lions 2015 známka draftu: 9.0/10

Detroit Lions 2015 NFL Draft Review

nejlepší hráč: lvi nešli pro honosné jméno, ale stráž Laken Tomlinson je hráč, který vyniká v řízení velkých těl mimo linii rvačky. Tento přírůstek pomůže Lvům otevřít běžící hru, která byla v minulé sezóně jednou z nejhorších v lize. Tomlinson je očekávaným startérem, který bude pomáhat útočné linii, která loni nedokázala ochránit quarterbacka Matta Stafforda.

the Head-Scratcher: ofenzivní řešení Corey Robinson není na nohou přesně rychlé. Chybí mu výbuch, aby dosáhl pokroku, pokud bude poražen, a dovolí mu, aby se dostal na vnější stranu svých soupeřů, což ho přiměje držet hovory v NFL. Také se nechává zranitelným, když se nadměrně rozšiřuje v ochraně průchodu. Má však dlouhé paže a dobrou sílu horní části těla. Dává si velkou podporu, když položí levou nohu za sebou, aby chránil okraj. Má potenciál, ale záleží na tom, kolik je ochoten dát do silového tréninku a tréninku. I když cenovka sedmého kola nebyla drahá, tým mohl použít výběr na lepšího hráče.

překvapivý výběr: existuje jen hrstka týmů, které již používají fullbacky, a bylo překvapením, že si lvi vybrali jeden v pátém kole. Nicméně, Rutgers obránce Michael Burton je velmi talentovaný a atletický. Před draftem přibalil dalších dvacet kilo, aby ukázal týmům, že za výběr stojí. Míč mu snadno spadne do rukou v zadním poli a může najít lidi ve vesmíru. Jeho schopnost blokovat a jeho všestrannost je to, co upoutalo pozornost trenéra Caldwella.

krádež: Cornerback Quandre Diggs (Texas) je skutečnou krádeží pro Lvy. Je mírně poddimenzovaný jako roh, ale je energický a má privilegovanou fotbalovou inteligenci. Jeho bratr je bývalý cornerback Quentin Jammer, pokud vám to něco řekne. Diggs byl čtyřletý startér, který zaznamenal 168 kladkostroje, osm odposlechů a 32 průsmyků během prvních tří sezón pro Longhorns. Je to typ člověka, který si hraje se smyslem pro veterány a projevuje přirozené vědomí míče. Diggs bude jako nepříjemný komár pro nepřátelské přijímače.

s největší pravděpodobností se otočí hlavy ve výcvikovém táboře: Lions potřebovali prasklý běh zpět poté, co ztratili Reggie Bushe do San Francisca. Lvi chytili Ameer Abdullah (Nebraska) ve druhém kole, aby zaplnili tuto díru. Abdullah má v nohách velkou sílu, což mu umožňuje nést pár kluků po poli, aby dokončil běh. Nemusí mít stejnou výbušnou rychlost jako Bush, ale dávejte na něj pozor ve výcvikovém táboře. Uvidíte, že když řeže upfield, rychle dosáhne své maximální rychlosti.

zbytek: kromě Diggse, lvi také draftovali Alexe Cartera ve třetím kole, aby posílili své sekundární. Carter je fyzický útočník a ví, jak vrhnout bloky a hodit své tělo do soupeře. Bojuje v tisku, ale to se dá vyleštit. Ve čtvrtém kole navíc lvi vzali defenzivní řešení Gabe Wright. Wright bude spíše rotujícím hráčem za Haloti Ngatou. Ve svém prvním kroku má velkou sílu a zůstává čtvercový, bojovat proti dvojitým týmům. Chybí mu však síla za podložkami a je nedůsledný, když sleduje hry. S tréninkem lze tyto problémy vyčistit.

Sečteno a podtrženo: lvi řešili své potřeby jak v útoku, tak v obraně. Vzali nejlepší dostupné hráče, kteří se do jejich schématu vešli. Lvi jsou známí tím, že mají velké hráče a nezklamali s výběrem ofenzivního strážce Lakena Tomlinsona, defenzivní řešení Gabe Wright, a cornerback Alex Carter. Ofenzivní řešení Corey Robinson bude potřebovat nějakou práci a v předsezóně bude mít spoustu hracího času, aby zjistil, zda zvládne to, co se od něj očekává. Celkově, lvi měli solidní výběry a dají Packers opět těsnou konkurenci v bitvě o NFC North.